Oferty pracy

Sprawdź ofertę najbardziej pasującą do Twoich umiejętności.


Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie obsługi kadrowej pracowników i dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy,
  • Sporządzanie listy płac dla około 400 pracowników,
  • Ewidencja i rozliczanie czasu pracy i nieobecności pracowników,
  • Obsługa programu PPK,
  • Sporządzanie informacji i deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS,
  • Sporządzanie sprawozdań do GUS oraz PFRON,
  • Tworzenie zestawień, raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami,
  • Bieżąca współpraca z działem księgowości oraz innymi działami spółki,
  • Dbałość o prawidłową ewidencję i dokumentację powstającą w ramach wykonywanych obowiązków oraz jej archiwizowanie.

Oczekiwania wobec Kandydatów:

  • 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Wykształcenie minimum średnie (preferowane: administracyjne lub ekonomiczne),
  • Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, naliczania wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych oraz PPK,
  • Znajomość programów MS Office (Excel i Word) oraz programu PŁATNIK,
  • Umiejętność pracy w zespole - szukamy osób które odnajdują się w pracy zespołowej,
  • Znajomość programu SAP HR będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w stabilnej na rynku firmie,
  • Umowę o pracę na pełen etat,
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
  • Pracę stacjonarną w biurze w Warszawie (praga południe),
  • Możliwość skorzystania z karty multisport i prywatnej opieki medycznej.